Pages

mandag den 8. august 2011

Sidste feriedage

Nu blev det sørme den sidste weekend i min sommerferie. I den anledning holdt jeg familiefødselsdag og passede min fætter, Emmanuel, på 10 år.


Da vi spiste frokost søndag, endte det med, at vi lavede en elefant ud af madrester. 



´
Under frokosten pillede min far et æg, hvor det viste sig, at der var TVILLINGE-KYLLINGER i! Vildt ikke? Det havde jeg aldrig set før. Lidt efter piller jeg mit eget æg, hvor der OGSÅ VAR TVILLINGE-KYLLINGER I! Hvor vildt var det ikke?


Mandag aften skulle jeg så lave en æggekage, hvor der sørme også var TO æggeblommer i ét æg. Det har jo været en alt for vild høne, der har lagt det æg!




Æggekagen så således ud. Med pølser i, purløg og bacon på toppen.
Til dessert fik vi koldskål med citron og blendede frostne jordbær! Mums!


... Til endnu senere dessert, lavede jeg smoothies med blendede jordbær og banan! 
Og brugte mine nye smoothiekrus, og kom til at flække det ene. Ups! :(



Ingen kommentarer:

Send en kommentar