Pages

mandag den 1. august 2011

Årets gavehøst

Nu da jeg ikke var hjemme på min 22års fødselsdag - men i stedet var på Stjernelejr med URK, hvilket forresten var en fantastisk lejr! ... Hvor jeg blev fejret i stor stil og fik en fin gavekurv med ting i; bl.a. en flaske kirsebærvin, en æske chokolade, en pose flæskesvær, en pakke saltstænger, en roulade, en kakao og en klam vingummi - alt sammen i en fin kurv, der ny pynter mit bord!

Da jeg kom hjem havde min dejlige familie varmet boller og lavet lagkage. Alt imens jeg måtte pakke en masse gaver op. Af min bror fik jeg et søde smoothiekrus - så nu skal der dælme laves smoothies! Samt et kamerastativ, hvilket jeg virkelig havde ønsket mig, da det ofte er virkelig nødvendig!



Af mine forældre fik jeg en masse ting. Et lille, røde digitalkamera, som er vandtæt - Så nu kan jeg tage billeder i regnvejr og under vandet. Nu glæder jeg mig virkelig til næste gang, jeg skal snorkle!!

Udover dette kamera fik jeg også nye strømper, strømpebukser, et tørklæde, en halskæde, en elektrisk tandbørste, en heldragt i regntøj.










Udover alle disse dejlige gaver, fik jeg også et gavekort til en Jumpsuit eller Kosedress, som den også kaldes. Så nu skal jeg bare beslutte mig for farve og mærket. Hvilket også er svært? Hvilken en er pænest?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar